Wednesday, September 15, 2010

The Tenggiling's Diary #2

Haa~~ Star Wars : Knights of the Old Republic! Kalau korang dah tengok
lambang Lucas Arts yang lama tu.. boleh dikatakan yang game ni dah cecah puluhan tahun la..

---
Anyway, mari kita ke Diary aku yang volume kedua..
Sempena Hari Raya ni.. aku tak pasti siapa yang baca blog aku..
tapi yang pastinya aku nak Minta Maaf kalau korang ada terasa lepas membaca
blog aku.. atau korang sumpah-mnyumpah pasal post aku ke..
Harap maaf sebab apa yang aku post adalah daripada hati aku..

Jadi mari kita beralih ke Hari Epik aku apabila aku dah Men-Download
lebih daripada 4 GB games!!! Dan dia kata error dan game tu Crash..
punya la macam celaka rasanya.. nak tau apa games tu?
Aku takkan bagitahu.. tapi game lama la..

----------
Anyway, berkenaan dengan Kenapa korang harus lari selepas menendang beruang di bahagian
sulit tu masih lagi belum kukuh sebabnya..
jadi aku rasa korang harus tunggu yang best punya!

No comments:

Post a Comment