Tuesday, September 14, 2010

Kenapa korang harus lari selepas tendang beruang di bahagian Sulit!


Buat pertama kalinya aku demam pada hari raya.. woo hoo~
Anyway, artikel aku pada hari ni berkenaan dengan Kenapa korang harus lari
selepas menendang beruang di bahagian sulit"
----------
Sebelum korang mengomen di Chat Box atau Comment Section kat bawah ni..
aku terang2 nak cakap yang ni adalah antara Fakta Bodoh dan Artikel
Kenapa dan Mengapa aku kat blog ni... tapi kalau korang nak ikut
cara ni pon boleh gak..

1. Sebab diorang akan kejar korang balik..

2. Besar kemungkinan dia akan tendang di tempat yang sama.

3. Sebesar-besar kemungkinannya dia akan baham bahagian sulit korang.

Aku ada post ni kat Blog lama dan tak pasti kalau kroang ingat lagi..
jadi lepas ni aku akan lebih giatkan keluar fakta macam ni..
tapi aku rasa yang ni lain sikit daripada Blog lama aku..
takpe,, kalau aku dah jumpa post lama tu..
aku akan sedaya upaya untuk recover dia balik..

1 comment:

  1. larh. motif nak tendang bear?

    btw, sama-samalah kita demam di hari raya.

    ReplyDelete