Monday, September 6, 2010

The Tenggiling's Diary #1

Haih.. letih betul aku Install dan Uninstall benda ni berulang kali, tapi akhirnya dapat
gak aku main Star Wars Battlefront 2.. walaupun versi cetak rompak punya
tapi kira puas hati la dapat main jugak..

Tapi biasa la.. Kualiti mesti terjejas punya kalau buat macam ni..
tapi apakan daya.. aku masih pelajar dan tak berduit..
---------------

Dah nama pon Tenggiling's Diary jadi untuk post kali ni berkaitan dengan hidup
aku jer la.. jadi harap korang tak mual baca post ni..
kalau mual gak.. minta maaf sesangatlah..

Sebab ni blog aku.. ikut suka aku la..

Anyway,
aku nak start dengan aktiviti aku kebelakangan ni,
aku ada ceburkan diri aku dengan bidang fotografi sempena
Sony Photograh 2010 tu..

Tapi, apa yang paling epik aku dan kawan-kawan aku dah buat
ialah dengan menyiapkan assignment tu dalam masa 2 Hari manakala
budak-budak sekolah lain dapat lebih dari sebulan...

Tapi kitorang percaya yang kumpulan kitorang akan terpilih untuk
masuk ke Kem Sony tu.. harap2 memang dapat masuk la..
---
Tak banyak yang berlaku pada masa ni,
tapi Insya Allah.. kalau ada benda yang epik dan lawak
yang berlaku kat hidup aku.. aku akan post kat blog ni..

No comments:

Post a Comment