Saturday, September 18, 2010

Cartoon is Fun!


Fulamak! Dah cecah jugak 30 Followers!
Anyway, mari kita ke artikel utama kita pada hari ni..
Ni juga ada kaitan dengan Site News dalam blog ni,

-----
Telah lama aku rancang untuk buat Komik Kartun tapi bedasarkan
realiti tapi aku masih belum ada komponen yang cukup lagi..
tapi, lepas ni.. aku akan usahakannya..
macam mana bentuk hasil dia nnti, yang tu aku akan
post kemudian hari.

-------
Ni adalah sambungan untuk The Tenggiling's Diary hari tu..

Jadi, berkenaan dengan Diary aku kali ni,,
aku dah bercadang untuk aktif semula ke semua Social Networking.
Bukan tu jer.. aku juga akan rajin update blog ni dengan fakta2 yang best.
Tapi sayang sekali.. aku dengan projek Komik Kartun tu..

Aku rasa mungkin banyak masa aku nnti akan habis dengan sketch kartun
tu dan Illustrate kesemuanya..

Jadi, berkenaan denagn aktiviti dan hobi harian aku pulak..
Aku dah download banyak games.. BANYAK GAMES!
Tapi aku masih belum download Star Wars : Republic Heroes
sebab aku belum jumpa Crack dan Offline account yang bersesuaian..

Anyway, aku dah start semula main The Sims2, minta maaf sangat2 sebab takde
ScreenShots! Sebab aku memang tengah gila2 nak habiskan game tu..
Dah lama betul aku tak main..
Dan aku rasa lepas ni nak try The Sims 2 night life dan kesemua Expansion Pack..
Dan jangan tanya aku beli ke tak.. satu perkataan jer.. Leeching!

-------------
Dengan ini berakhir la The Tenggiling's Diary no.2
aku tahu, mesti pembaca kat luar sana tengah terfikir yang hasil tulisan
aku kali ni agak membosankan..
Sebab ni sahaja yang berlaku dalam minggu ni..
Tapi sebenarnya.. banyak lagi benda Epik yang berlaku.. tapi aku tak nak beritahu
sebab aku segan.. Hehe~ Ok.. Chow~

No comments:

Post a Comment