Sunday, August 1, 2010

Star Wars VS. Star Trek


STAR WARS!
Siapa lah yang tak pernah dengar nama movie block-buster ni..
tak kira kalau korang fans Star Trek ke.. aku boleh katakan
Fans Star Wars lagi berlambak daripada Fan Star Trek..

Anyway, aku bukan nak timbulkan pergaduhan antara Fans Star Wars dengan
Star Trek.. tapi artikel aku pada malam ahad ni agak panjang sikit. sebab aku nak ceritakan
sedikit sebanyak pasal sejarah STAR WARS!

----------------
Terdapat banyak Filler untuk filem dan series Star Wars..
antaranya korang boleh dapat kat

Star Wars : Knights of the Old Republic
Star Wars : Empire at War
Star Wars : Force of Corruption
Star Wars : The Force Unleashed 1 and 2
Star Wars : Knights of the Old Republic 2 : Sith Lord

banyak lagi, dan banyak lagi korang boleh cari kat merata-rata tempat..
tak kira games, tak kira movie malah tak kira yang original atau cetak rompak pon ada..
(bukan versi yang hack la)

Sambungan kepada Cerita Star Wars sentiasa "boleh" dan takde limitnya..
tapi bila aku Expand gila2 citer Star Wars, aku tak boleh la nak kondem
Cerita Star Trek sangat.. tapi~ aku tak tahu kenapa sampai sekarang
aku tak suka Star Trek..
Terutama lelaki yang Hairstyle dia macam tempurung kelapa tu..

P/S: Tolong komen kat bawah untuk siapa2 yang tahu nama dia..

Untuk cerita Star Wars yang selanjutnya.. aku akan update,
dan Post ni akan disambung lagi kepada Star Wars VS. Star Trek 2,
lepas aku dah habis tengok movie dia..

No comments:

Post a Comment