Saturday, July 31, 2010

Huhu, hehe, dan haha!

Gambar kat atas ni sebenarnya takde kaitan dengan artikel aku pada malam sabtu ni..
Tapi, sebab aku hampir nak abis download The Dark Knight.. aku bersemangat
cari watak joker pulak..

Ehem~ Anyway, artikel aku pada malam ni berkisar tentang News Feed kawan-kawan
aku kat Facebook yang selalunya akan menambah perkataan macam kat atas tu..
"Huhu, hehe, haha!"

First sekali aku nak tanya diorang.. yang diorang sebenarnya jujur ke cakap tu sumer,
sbb bagi aku.. diorang macam terpaksa atau saja2 nak tambah emosi dalam diorang
punya News Feed.. tapi selalunya, News Feed yang ada tambahan macam ni
la yang merosakkan minda..

Tak bagi sumer orang.. tapi bagi aku, ya!
Efek-Efek special ni hanya boleh dapat start pada pukul 12 tengah malam
sampai besok pagi.. tak caya? Try jaga.. mesti ramai yang type
Haha, hehe, huhu!

Aku ada keluarkan beberapa faktor yang menyebabkan diorang tulis ayat2 magic tu..

1. Kemungkinan besar diorang sebenarnya tengah ngantuk dan perlukan
satu emosi atau kata-kata yang boleh meng-cover ngantuk diorang..

2.Hypokrit

3.Diorang dah takde ayat lain

4.Saja nak tarik perhatian dan

5.Diorang takde kerja

Untuk korang kat luar sana tu yang dah abis baca post aku yang kali ni..
Aku merayu!! Tolonglah berhenti penggunaan kata-kata tu..
Aku dah tak boleh tahan lagi..

P/S: Semua hasil tulis aku kat atas ni sebenarnya hanya merapu dan hanya bergurau
sebab tu aku labelkan dia sebagai Fakta Bodoh!

Amacam? Ha.. skang korang boleh la cakap kat depan PC korang "Wakenabeb"

No comments:

Post a Comment